29 Mayıs'ta Brüksel Hilton Otel'de gerçekleştirilen 2. Uluslararası Avrupa Birliği (AB) Kalite Zirvesi, Türkiye ve AB üyesi ülkelerin iş, sanat ve bilim dünyasından önemli isimlerini bir araya getirdi. AB Kalite Zirvesi çerçevesinde düzenlenen panellerde, yönetim danışmanları, akademisyenler, Türkiye'nin ve AB ülkelerinin önde gelen şirketlerinin yöneticileri ve bürokratları, kalitenin yükseltilmesine ilişkin görüş ve new york seo öngörülerini katılımcılarla paylaştı.
Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşar Yardımcısı Ziya Altunyaldız, AB nezdinde Büyükelçilik Müsteşarı Ömer Faruk Doğan, Büyükelçilik Ticaret Müşaviri Zeynep Solak'ın yanı sıra ödüle layık görülen firmaların temsilci ve yöneticilerinin katıldığı zirvede, Türk firmalarının başarı öyküleri alkışlandı.
Tüketici Akademisi tarafından çeşitli üniversitelerin görüşleri alınarak gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre kalite ve inovasyon uygulamalarında AB normlarını uygulayarak örnek teşkil eden markalara ise zirve sonunda "2010 AB Kalite Ödülü" verildi. Türkiye'de marka ve kalitesiyle sektörünün öncüsü konumunda yer alan Beypazarı Maden Suyu, "2010 Avrupa Birliği Kalite Ödülü'ne layık görüldü. Zirve sonrası düzenlenen törende Beypazarı Maden Suyu adına ödülü Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Ercan aldı.
Ercan, ödül töreninde yaptığı konuşmada, "53 senenin vermiş olduğu güven, kalite ve tecrübe ile bu ödülü kazandık" dedi. Firma olarak öncelikli prensiplerinin her zaman insan sağlığı olduğunu vurgulayan Ercan, konuşmasını şöyle sürdürdü.
"Kaliteden ödün vermeden hazırladığımız maden sularımızı dünyanın her tarafına ulaştırmaktayız. Yurt içi pazarının büyük bir çoğunluna sahip ve yaklaşık 15 ülkeye ihracat yapan firmamız Türkiye'nin maden suyu markası olarak bu ödüle layık görüldü. 2009 en iyi maden suyu, 2010 kalitesine en çok güvenilen maden suyu ödüllerine bu ödülde eklendi. Bu ödüller bizim için sorumluluktur, çünkü asıl zor olan zirveye gelmek değil zirvede kalmaktır. Önemli olan her konuda kaliteyi ön plana almaktır. Biz
ürünlerimizle sağlık sunmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı kalitenin bir parçası olarak görüyoruz."
Kategori : GÜNCEL