Vatandaşın mağduriyeti sadece bankalarla sınırlı kalmıyor. Tüketicinin en çok şikayetçi olduğu sektörlerden biri de GSM. Şirketlerin birçoğu yasa eticaret seo lardaki boşluktan yararlanarak, düzenledikleri kampanyalarla haksız kazançlar elde ediyor. BTK ise bu durum karşısında hala sessizliğini koruyor...
Yeni Şafak'tan Derya Coşkun'un hazırladığı dosyaya göre tüketicinin hak mahrumiyetleri sadece bankalarla sınırlı değil. Öyle ki, son dönemde oluşan yasal boşluk nedeniyle, düzenledikleri kampanyalarda tüketiciden haksız kazanç elde eden GSM şirketleri, vatandaşı mağdur ediyor. Daha önce Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun (BTK) yayımladığı Tüketici Hakları Yönetmeliği'nde kontör atış süresinin 20 saniye ile sınırlandırılması konusunda bir düzenleme olmaması dikkat çekmişti. Halbuki, bunun öncesinde TBMM Dilekçe Komisyonu, kurumu 'şirketleri korumak ve tüketicileri mağdur etmekle' suçlamıştı.
Kategori : EKONOMİ